Πώς να παρέχετε σχόλια ή να υποβάλετε καταγγελία
Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι πραγματικά απολαμβάνετε να είστε πελάτης του Allfragrances και να καλωσορίζουμε τα σχόλιά σας, θετικά ή αρνητικά. Επομένως, εάν δεν είστε ικανοποιημένοι με την υπηρεσία που λαμβάνετε από εμάς, ενημερώστε την ομάδα μας το συντομότερο δυνατόν, ώστε να μπορέσουμε να αρχίσουμε να την επιλύουμε για εσάς.
Μπορείτε να το κάνετε στέλνοντας ένα email στο allfragrances.gr@gmail.com
Πότε να περιμένετε μια απάντηση;
Η δέσμευσή μας είναι να σας απαντήσουμε εντός πέντε έως επτά εργάσιμων ημερών. Στόχος μας είναι να επιλύσουμε το ερώτημα ή το παράπονό σας σε αυτό το χρονικό πλαίσιο και να επιλύσουμε το παράπονό σας με δίκαιο και λογικό τρόπο. Ωστόσο, όπου χρειαζόμαστε περισσότερο χρόνο για να βρούμε την απάντηση ή τη λύση, θα είμαστε σίγουροι ότι θα επικοινωνήσουμε μαζί σας εντός πέντε / επτά εργάσιμων ημερών για να σας ενημερώσουμε και θα σας ενημερώσουμε για το χρονικό διάστημα εντός του οποίου περιμένουμε να βρούμε την απάντηση ή τη λύση. Θα επιβεβαιώσουμε επίσης τη συχνότητα με την οποία θέλετε να ενημερώνεστε. Θα αναγνωρίσουμε το ερώτημά σας, το παράπονό σας ή τη διαφωνία σας το συντομότερο δυνατό, αλλά εντός 24 ωρών από την παραλαβή.
Όταν απαντάμε στο ερώτημά σας ή στο παράπονό σας, θα σας ζητήσουμε να μας ενημερώσετε εάν είστε ικανοποιημένοι με την απάντησή μας εντός 10 εργάσιμων ημερών. Εάν δεν λάβουμε νέα από εσάς εντός αυτής της περιόδου, θα υποθέσουμε ότι το ζήτημα έχει επιλυθεί ικανοποιητικά.